שמני | מרים אלסטר/פלאש90

האלוף במיל' גדי שמני לשרון גל: "לא חושב שצריך לכבד הסכם עם ארגון טרור"

שרון גל

האלוף במיל' גדי שמני לשרון גל: "לחץ צבאי בעזה מביא תוצאות חלקיות, היום הגענו למצב בו ההשפעה שלו על החזרת החטופים הולכת ופוחתת. כל זמן שיש חטופים ברצועת עזה הידיים של צה"ל קשורות לאחור. מה שהיה צריך לעשות זה קודם כל לשחרר את החטופים, לשלם מחירים ואח"כ להשמיד את החמאס"

שרון: "זה נשמע טוב אבל זה לא ישים. אתה מזמין את הטבח הבא. אתה הרי מתחייב עם ערבויות אמריקאיות להפסקת המלחמה"

שמני: "כולנו שמחים שיש ממשל אמריקאי כ"כ תומך, טראמפ לא יעצור אותנו מלהפר את ההסכם"

שרון: "יש קווים אדומים? אתה מוכן לנסיגה מלאה, עצירת המלחמה בערבות אמריקאית ומצרית, שחרור מרצחים כולל הנוח'בות?"

שמני: "ואחר כך אני מפר את ההסכם. אני לא חושב שצריך לכבד הסכם עם ארגון טרור. אנחנו צריכים קודם כל את החטופים, כי את ההסכם מול אזרחי ישראל אסור להפר"

25.03.2025
'
--:--
--:--
שגיאה בטעינת מדיה: לא ניתן היה לנגן את השידור.