
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
המזרחן יוני בן מנחם לבת-אל בנימין הבוקר: "החמאס רואה את גלי המחאה כהישג שלו"
בת-אל בנימין
המזרחן יוני בן מנחם לבת-אל בנימין הבוקר: "עם כל הרצון של כולנו להחזרת החטופים, אירוע כזה גדול בניסיון להשבית את המדינה - החמאס רואה זאת כהישג שלו, כיוון שאחת המטרות של החמאס במלחמה זה לפצל ולפלג את החברה הישראלית וליצור פה שסע שיביא בסופו של דבר להפלת הממשלה. ברגע שהם רואים את גלי המחאה בארץ שמשרתים את האינטרס שלהם מבחינה מסוימת - קודם כל הם מפעילים תעמולה באמצעות אל-ג'זירה, בה הם מעצימים את המחאה ומשקרים בהיקפיה כאילו המחאה מייצגת את רוב אזרחי ישראל, כדי לעודד את רוחם של הפלסטינים מתוך מטרה להישאר בשלטון וזה הניצחון מבחינתם"
18.08.2025


