
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
פרופ' גבי סיבוני לאבי רצון הבוקר: "בעוד 100 שנה יסתכלו עלינו פה ויגידו: כך נראתה סדום"
אבי רצון בבוקר
פרופ' גבי סיבוני לאבי רצון הבוקר: "אני מסתכל על הבדיחה הזאת שנקראת בית המשפט העליון ומבין שנתקענו עם חבורת פקידים אפורה, עילגת ותת־רמה. כשאתה לוקח בן אדם שהוא תת־רמה ונותן לו סמכות, הוא יכול לעשות לך קטסטרופה. בעוד 100 שנה יסתכלו עלינו פה ויגידו: ככה נראתה סדום. אנחנו חיים בתוך סדום"
16.04.2026


