
"דגל הלהט"ב כן, דגל משיח לא" | ראש השב"כ דוד זיני עושה סוף לחודש הגאווה בשב"כ
איתמר פליישמן וגיא בוסי
"דגל הלהט"ב כן, דגל משיח לא" | ראש השב"כ דוד זיני עושה סוף לחודש הגאווה בשב"כ
מורן זר קצנשטיין, מתמודדת בפריימריז הדמוקרטים, לאיתמר פליישמן וגיא בוסי: "שירתתי במקום הזה. מדובר באנשים שמקדישים את החיים שלהם למען ביטחון המדינה. אתה לא רוצה שמקום העבודה שאתה מקדיש את החיים שלך אליו יתנכל אליך"
פליישמן: "מי מתנכל? איך זה תורם לשב"כ הדבר הזה?"
מורן: "אתה יודע שהסטטיסטיקה אומרת שאחד מכל עשרה אנשים הוא כנראה להט"ב. אתה באמת חושב שדגל הגאווה שיהיה על באנר כזה בדרך לחדר אוכל פוגע בכשירות המבצעית של השב"כ?"
פליישמן: "כן, זה מסיט אותו מהקשב שלו. אני חושב שכל התערבות, כל נושא שאינו קשור לניצחון במלחמה הבאה ולמניעת הפיגוע הבא לא צריך להיות שם. את רוצה דגל משיח שם? סטטיסטית יש יותר שמאמינים בביאת המשיח. את בעד לשים דגל משיח?"
מורן: "דגל להט"ב משפיע על ההתנהלות שלהם?"
פליישמן: "את מתחמקת"
מורן: "אני ממש נגד. אני לא שונאת דתיים ואני לא שונאת את הדת. יש בשב"כ מצות בפסח. אתה אומר שצריכים לעסוק רק בלחימה, אבל כשאני הייתי בשב"כ גם הייתה הקרנה של המונדיאל בדשא. אנחנו נלחמים למען מדינת ישראל דמוקרטית וליברלית, על זה אני נלחמת. ואם אני נלחמת למען זה שמדינת ישראל תהיה דמוקרטית וליברלית, זה אומר שיהיה דגל הלהט"ב בבאנר בכניסה לחדר אוכל."
פליישמן: "אז יהיה גם דגל משיח. את לא מחליטה מה כן ומה לא. ומחר באים החרדים ושמים תמונה של החזון איש. אני נגד הכל... לא רוצים משיח, לא רוצים שום דבר. אתם שירות הביטחון הכללי, אתם עסוקים בביטחון. את לא רואה את הצביעות,
מורן?" מורן: "בסופו של דבר, כשאתה שם דגל של משיח זה יכול להיות סמל של אמונה וזה יכול להיות ההבנה, זה ממש יכול להשליך איך אתה מתנהג מבצעית. זה גוזר את ההחלטות שלך. וכשאתה שם דגל להט"ב זה לא משפיע על ההתנהלות המבצעית. הרבה פעמים דגל המשיח הזה הוא סמן להתנהגות קיצונית"


