
צילום: חיים גולדברג/ פלאש 90
השר אבי דיכטר: "חיזבאללה מפחד מההסכם – וזה טוב לישראל"
יעקב ברדוגו ודורון כהן
השר אבי דיכטר: "חיזבאללה מפחד מההסכם – וזה טוב לישראל"
חבר הקבינט, השר אבי דיכטר, ליעקב ברדוגו ודורון כהן: "הלילה חיזבאללה שרף את כל השלטים שהציבה ממשלת לבנון בדרך מהדאחייה לביירות, ועליהם נכתב: 'לבנון אחת'. ההסכם הזה מפחיד מאוד את חיזבאללה, ומה שמפחיד אותו - טוב לנו. חיזבאללה יודע שאם יתפרק מנשקו, הוא יאבד את התקציב השנתי מאיראן, המוערך בכמיליארד דולר, וגם את כוחו והשפעתו בלבנון. המלחמה פגעה בו קשות, והוא כבר אינו אותו חיזבאללה שהיה לפני המלחמה. כיום יש סיכוי גדול יותר שממשלת לבנון תפעל נגד חיזבאללה, גם במחיר של עימות פנימי."
28.06.2026


